1 mei 2019 om 15:59
< 1 min lezen

Heijmans bespaart tijd én geld met Klic Aanvraag Service

GOconnectIT ontwikkelt digitale oplossingen ter ondersteuning van het gehele Klic-proces. Het doel? Graafschade voorkomen en slimmer en sneller werken, vanuit één webapplicatie. Met één van de nieuwste uitbreidingen, de Klic Aanvraag Service, kun je eenvoudig een Klic-melding aanvragen vanaf desktop of tablet via de beheermodule Klic Beheer. Door de koppeling met het Kadaster is het mogelijk om vanuit 1 applicatie te werken en hoef je niet in te loggen in verschillende systemen. Als de Klic-melding beschikbaar is, komt deze automatisch bij het juiste project en is in te zien met de Klic App door de betrokken veldmedewerker(s). De Klic Aanvraag Service is als uitbreiding op de Klic Altijd en Overal Service beschikbaar en wordt inmiddels door het grootste deel van de klanten gebruikt. We spraken met René Frinks (Commercieel Manager) over de voordelen die het Heijmans biedt. Heijmans houdt zich actief bezig het voorkomen van graafschade en is hierin één van de voorlopers.

Lees verder

Door: Bouwend Nederland

Relevante artikelen

Alles van woningbouw
    • Infra

    Rijkswaterstaat waarschuwt: avondspits drukker door wintertijd

    27 oktober 2025 om 10:53
    • Infra

    Zeelandbrug verdwijnt niet, zelfs niet bij nieuwe brug of tunnel

    21 oktober 2025 om 09:04

Aankomende evenementen

03 Nov
HoutPro+ 2025
  • Noord-Brabant
19 Nov
Beton Event 2025​​
  • Noord-Brabant
09 Feb
Infra Relatiedagen 2026
  • Overijssel