4 januari 2023 om 11:11
< 1 min lezen

Het regent klachten over lange wachttijden klantenservice energiebedrijven

Door de invoering van het prijsplafond is het hartstikke bij de klantenservices van energiebedrijven. Klanten hebben vragen over het plafond maar ook klachten over het niet nauwkeurig kunnen monitoren van hun energiekosten. Onder meer bij Eneco, Essent, Energiedirect, Greenchoice en Vattenfall is het de afgelopen dagen extreem druk. Eneco heeft gepoogd hier een oplossing voor te vinden. Dit meldt het Algemeen Dagblad. 

Voor de eigen app van Eneco is sinds 1 januari een wachttijd ingesteld. Gistermiddag om 12.00 uur was de wachttijd ongeveer een uur, voordat mensen de app in konden. Maar ook klanten die telefonisch contact zoeken moeten lang wachten. Bij Essent werd bij veel klanten na drie minuten het telefoontje automatisch beëindigd.

Door: Nationale Bouwgids

Relevante artikelen

Alles van woningbouw
    • Woningbouw

    Kamernet: minder aanbod, hogere kamerhuren

    Gisteren om 11:31
    • Woningbouw

    Onderzoek: woningmarkt kan afschaffing hypotheekrenteaftrek aan

    13 november 2025 om 10:13

Aankomende evenementen

19 Nov
Beton Event 2025​​
  • Noord-Brabant
09 Feb
Infra Relatiedagen 2026
  • Overijssel
11 Jan
InfraTech2027
  • Zuid-Holland