4 januari 2023 om 11:11
< 1 min lezen

Het regent klachten over lange wachttijden klantenservice energiebedrijven

Door de invoering van het prijsplafond is het hartstikke bij de klantenservices van energiebedrijven. Klanten hebben vragen over het plafond maar ook klachten over het niet nauwkeurig kunnen monitoren van hun energiekosten. Onder meer bij Eneco, Essent, Energiedirect, Greenchoice en Vattenfall is het de afgelopen dagen extreem druk. Eneco heeft gepoogd hier een oplossing voor te vinden. Dit meldt het Algemeen Dagblad. 

Voor de eigen app van Eneco is sinds 1 januari een wachttijd ingesteld. Gistermiddag om 12.00 uur was de wachttijd ongeveer een uur, voordat mensen de app in konden. Maar ook klanten die telefonisch contact zoeken moeten lang wachten. Bij Essent werd bij veel klanten na drie minuten het telefoontje automatisch beëindigd.

Door: Nationale Bouwgids

Relevante artikelen

Alles van woningbouw
    • Woningbouw

    IMF verwacht geen forse daling huizenprijzen zonder hypotheekrenteaftrek

    Gisteren om 11:07
    • Woningbouw

    Provincie Noord-Holland wil tempo in woningbouw: ‘Goed is goed genoeg

    15 oktober 2025 om 15:38

Aankomende evenementen

28 Oct
Afbouw Vakdagen 2025
  • Zuid-Holland
03 Nov
HoutPro+ 2025
  • Noord-Brabant
19 Nov
Beton Event 2025​​
  • Noord-Brabant